Таг рекламен пазар в България
-
Само дигиталните реклами ще са с ръст през 2020 г. в България
Според очакванията инвестициите в реклами в дигитални медии в родината ни ще достигнат през 2020 г. 127 млн. лева
-
22.08.2013
Росен Стоянов: Грешка е намалението на бюджетите за реклама по време на криза
По-ефективно и гъвкаво би било да се редуцира цената на продукта, но не да се пести от популяризирането му, смята експерт
1 -
29.06.2012
Columbus Media International влезе в България чрез партньора си „Аргент“
За българската медиа агенция партньорството може да означава възможност за навлизане на чужди пазари
-
14.03.2012
Приходите от интернет реклама за 2011 г. у нас са нараснали с 4,1%
Онлайн пазарът в България е в размер на 42,5 млн. лева благодарение на ръста на дисплей рекламата
-
17.02.2012
Нуждата от прозрачност на пазара обединява интернет играчите
Дисплей реклама, мобилен маркетинг и измерване на ефективността в мрежата са сред акцентите във второто издание на IAB Форум България
-
Инвестор.БГ очаква 20% ръст на интернет рекламата у нас през 2012 г.
Причината за все още скромния ръст е неблагоприятната икономическа ситуация в страната, заяви изпълнителният директор на медийната група Стюарт Тил
2
Пазари